onsdag 18. januar 2012

Den "hellige" boka!

Nok en dag hjemme med sykt barn, og i dag er vi alle trøtt etter ei lang natt med hoste, vond hals etc. Men formen er litt bedre nå, heldigvis!=)
I går snakket jeg om en hellig bok, hehe, som jeg har lyst å dele med dere!=) Det har seg sånn at jeg har et slags album, eller utklippsbok om dere vil:-) Den inneholder bilder fra interiør-magasiner, bilder som inspirerer meg eller som jeg ønsker å ha i mitt fremtidige hus:-) Jeg liker ikke å kjøpe magasiner, uten at de blir brukt til noe fornuftig etter man er ferdig å lese dem. Derfor kom jeg på idèen å klippe ute bilder som appèlerte til meg, og i tillegg blir det forhåpentligvis lettere å velge interiør og stil når man får sitt eget hus om noen år!:-)
Legg gjerne igjen innspill og kommentarer til bildene fra boka, det skal forresten sies at bildene er så som så hehe, jeg er nok ikke nå fotograf dessverre;-)
Om ikke så lenge skal jeg ned å hente den heeelt nye pc'n min, så neste innlegg blir skrevet på den tenker jeg ;-)
Ha en fantastisk dag videre!
Her i indre-Troms er det nydelig vintervær i dag, og snart ser vi sola igjen...DET gledes!:-)

Tjoooheeeeei!






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar