torsdag 26. januar 2012

lat dag

I dag har jeg en fullstendig avslappet dag, bakt brød og bare kosa meg=)
I ettermiddag skal jeg endelig få klippet sveisen litt, er spent, tenkte å være litt "vågal" hehe;) Her kan dere se inspirasjonsbilde mitt for sveisen jeg ønsker meg, med " vågal" tenker jeg på undercut på sidene og bak....hvis jeg tørr;P Hvis det blir bra skal jeg legge ut bilde av resultate i kveld...legg merke til "HVIS" :P






Slenger ved en liten inspirasjonsmontasje av ting som gir meg en dæsj av den retro stilen jeg skal ha i mitt fremtidige hus;-)



Her i Troms er det nydelig vintervær i dag, med litt kaldvind:-)
I ettermiddag skal hele familien på bursdagsbesøk til verdens fineste lille Elias, som ble et helt år i går...HIPP HIPP HURRA!:D

Ha en alletiders dag videre!:-D

-Therese-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar