tirsdag 17. januar 2012

Sneakpeak!

Riktig god dag til alle dere bloggere der ute!:-)
I dag er jeg hjemme med lille prinsessa som har virusinfeksjon, ikke greit å være lita og syk stakkars <3 Vi har brukt dagen til å rydde leiligheta og bakt knekkebrød...mmmmm!
Tenkte jeg skulle slenge inn en bildeserie med små nipsnaps fra leiligheten vår, som jeg er ekstra glad i:-) Samt litt ønketenkining;)
Senere skal jeg legge ut en bildeserie fra min "hellige" bok, hehe, hva det vil si får dere vente å se ;)
men jeg lurer på en ting, for er det en ting jeg har manko på her i huset er litt større duker, type til sofabord og spisebord, så lurte på om noen av dere vet av noen bra nettbutikk som selger slike ting?:-)
Nå skal jeg forøvrig hoppe i dusjen og gjøre meg klar for kveldsduty på jobben, ha en fortreffelig ettermiddag videre!:D

Vi blogges!

p.s glemte heeeelt å nevne at i morgen kommer endelig min nye PC, sponset av kommunen til og med( i form av kompetansemidler;))


Mitt herlige teak-speil i gangen, som jeg betalte den nette sum 20,- for:-)


Dette traue og sleiva er fra seint 1800-tall, og er laget av oldefaren til min samboer=)




Skapet fikk vi i julegave hos svigers, og henger på badet<3




Zalooooo
Denne glassvasen har jeg arvet av min søster, og funker fint som redskapsbeholder på kjøkkenet=)



Hylla på kjøkkenet!



Lokalt loppisfunn, trekte om stolsetet som orginalt hadde et blåmønstret stoff.


Disse flotte statuene kjøpte min mor på loppis i Sverige en gang på tidlig 80-tallet, jeg eeeelsker dem<3


Man kan vel trygt si at jeg elsker naturlige farger og jordfarger<3





Denne skal bli min snaaaaart<3
Og under kommer bilder av drømmehuset mitt, som vi skal bygge når jeg vinner 5 mill på lottoen ;-)
Legg veldig gjerne igjen en kommentar eller to:-)






1 kommentar:

  1. Hei på deg!!
    Du får nok huset etterhvert, skal du se!! Viktig med drømmer:-))) Fin bok der du samler interiørtips, god idè!!
    Jeg pleier også å bake knekkebrød, deilig!!

    Fin torsdag!!
    Klem

    SvarSlett