mandag 23. januar 2012

Livstegn

Jada, jeg er i live...nesten værtfall. Her har vi hatt influensa, runde 2 i ÅR! Lilleprinsessa er heldigvis frisk, mens mor trudde hun ble bedre i helga, men den gang ei:-/ Ligger her med bihulesmerter/trykk og faensskap, og far i huset ligger på sofaen han også stakkars. Så her ligger vi da, og synes synd på hverandre:P
Jeg er såååå lei av å være syk nå, har så uendelig mye jeg skulle gjort. Begynner i praksis på helsestasjon neste mandag, og har en hel haug med pensum som skulle vært gått gjennom før det....blæh, hater å ta ting i skippertak!
Vel vel, nå legger jeg meg på lading, og håper formen stiger i løpet av dagen!=)

Ha en super dag alle sammen!:D

-Therese-

2 kommentarer:

  1. Oi ! Ikke godt å være syk ..
    Ønsker deg god bedring ;)

    Takk for at du vil følge meg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Takk for det, begynner å roe seg nå heldigvis;)
    Liker bloggen din veldig godt=)
    -Therese-

    SvarSlett